вторник, 3 септември 2013 г.

Денят Х



Будьо Будев Будистия се ококори още в 4.30 сабахлян и скочи от кревата. Обикновено се излежаваше до 8, а после се измъкваше на двора и пак лягаше, но този път в хамака. Докато дойдеха на спявка Цеко Сифоня и оня флегматичен Кокаинов, успяваше да изпафка една хаванка, ама за Тюламор беше рано..
Но днес..Днес беше Революциата! Трябваше да се бутат комунистите.."Мамка му! Дали Цецо е направил силна организация, дали е платил на 100-те рейса от прованса, те ромите напоследък нещо му се опъват, залитат към комунистите..а и аз напоследък доста го ругах!" - разсъждаваше на глас Будистия и бърчеше ниско чело.."Ама и той се оля - то не бяха фалшиви бюлетини, разпити в НСО и при прокурорите, нападжиите и те го притиснаха пак за апартаментите..то се знае за 6, ама те май са към 16..после пък дрънкаше глупости из медиите и кадруваше наште хора по комисии в парламента, хем му казах да не си бута гагата, където не му е работа, аз командвам парада в тази партия, нищо, че го нарекох мотор!..Но най-много се оля с оная мастия Ася Калтака, там го разбраха и кучетата, че е курвар, даеба неговата мама, даеба..Цеца Мъжа и тя се изложи като кифладжийка с оня клип от Ютуба..Хор ще ми прай, циркове с активистите ми! Направих я шеф на парламента тая тъпа крава! А тя - Белене ще ми подкрепя, щот била от Плавен! Скроиха ни кюляфа комунетата тогава, ама те с Цецо спаха! Сега ми се ежи, даеба и водкаджийката тлъста! Замка на Миков да ставала! No way! - изпрактикува английския си Будистия -   Изложиха ми партийката и тва си е!" - не спираше да се възмущава той, бърчейки вежди и хленчейки на глас, докато пурата му бързо гаснеше..

"Ама голямо магаре е Цецо, да пусне маса хора да правят нова партия на наш гръб! Баста-маста! Абе, мама ви даеба! Кой ви напрай хора - закони, концесии, контрабанда! Всичко ви дадох! Скъсахте се от далавери 4 години! Не ви бараха ни НАП, ни МАП! Сега - храни куче да те лае! Нова партия ще ми правят! Трееше да му резна зелката на оня леш Миро, та и на Фаса, ама аз съм си виновен! Бойко Добряка! Раздавай със шепи фондове, субсидии - милиони!!! А те, обзаведени всичките с любовници! Мен некой видя ли ме с курва, докат бях шеф на държавата! Никой! Защото съм як, не съм путка! Като оня Чехльо! Дето го турих президент, да го еба! Той пък ги обяви цели три! Те хората за гейче го мислят, той - три имал! Хахаха! " - неволно се засмя Будистия и изви спонтанно характерния си фалцет, който показваше превъзбуда и възхищение от собственото му остроумие.."С тоя Рушко така се нахендрих, че не ми е се говори, ама хайде! Поне ми изпълнява заповедите безпрекословно! Квот кажа - изпълнява на секундата! Вето - вето, протести- протести, война - война! Ама иначе си е шматка безподобна! Викат му Мистър Бийн - на оня смешника мясал! То не е лъжа, май.." - поуспокои се Будев и засмука от полузагасналата пура..

To be continued..

Няма коментари:

Публикуване на коментар