четвъртък, 5 септември 2013 г.

Постреволюционно

-Цецоу..Ей, Цецо!!!
-Тук съм шефе, винаги с тебе!
-С мене си, ама пак се издъни геройски вчера на революцията!
-Защо бе, шефе..провокациите бяха провокирани от провокатори..Знаеш, че организираната..
-Че те изпровокирам аз! Нали трееше да извикаш 60 хиляди наши хора!..Докара само ония селяни от Пиринско, дето люлееха железата пред полицаите като некви маймуни, дигаха врява до небесата и ревяха като магарета, не можах два лафа да им кажа на симпатизантите ..Софийските келеши пък надуваха пак тези вузевули, врещяха, сраха в чинии, лигавИха се..абе, голем резил! Никва не я свършихте! Така се събарят комунисти, със свирки и вузевули! Тва да не ти е мач, дагоеба! Чудех се какво да говоря, хем да не излагам повече партията, хем да не ги откажа..Оная твойта адашка пък, Цеца Мъжа, Дългия я давА по телевизията..руски песни ще ми напява..цвилеше като кобила раздрана, кой знае на колко водки е била..нали сме с американците! Какви руски песновки на оня Будаджа ли е, Мудаджа ли е, еба ли му майката! Какво ще кажат сега наште евро-атлантически партньори, какво ще говоря на онея зад окена ся, а?! Конграчюлейшънс ли че ми кажат за тоя фал, а? И баш сега пуснАха тоя компромат! Когато требе да ги подкрепим за войната, нали сме със Запада! Ама на теб ти е през оная работа..
-Окуджава, шефе..Ама той май не бил комунист, аз проучих, шефе! Еми, Трактора пак ни подлива вода..
-Изеба те той, да та еба, ама, като си смотан! Имаше цялата власт, докат бях премиер! И кво - само го разкарвахте из съдебните зали! Сега ти скри топката..Какво става с твоите дела..
-Кои дела, шефе?
-Как кои?! За незаконното слухтене, за апартаментите, за докторите, дет те съдят! Те твоите са много! Едно ли са, две ли са! Ти си ги знаеш по-добре от мене!
-Аз няам притеснения, наел съм защитници..
-Ти все нямаш притеснения и затова ни докара на тоя хал - 15% рейтинг! Комунистите ни бият от раз сега! Ай, сядай си на задника и разкарай онея насрани хаймани от жълтия паваж, че Станишев и Доган ще вземат наистина да ми спретнат едни избори и че ни разгонят фамилиите тоя път! Моника ще ви управлява, да ви дойде акъла в кухите кратуни дебели..Чу ли ме хубуу?
-Ясно, шефе! Веднага!
-Ей, скъсАхте ми нервичките откакто не съм чорбаджия в държавата! Ай, отивам да поритам с тигрите, че неам нерви повече от тебе и Цеца Кравата..

Няма коментари:

Публикуване на коментар