неделя, 8 септември 2013 г.

Литератори

Боко Бомбоко и Цеко Сифоня си говорили за литература:

-Ей, Цецоу, коя ти е любимата книга, бе?
-Спартак, шефе!
-Аа, добре, това не беше ли отбор, бе?
-Да, шефе, но той също е бил и герой-предводител на робите в Рим. Проучих аз!
-Аха, ясно..Предводител на робите, казваш, водач значи..Хм, абе, ти да не искаш да ме изместиш от командването на партията, бе! Ей, внимавай в картинката, да не ти загрея врата!
-Не бе, шефе, Ти нали си нашият Винету - ти си вожда!
-Така я! Това е и любимата ми книга, ама откакто паднахме от власт не ме кефи нещо, фрустриран съм, затова я зарязах, макар че имам още малко..
-Ей, какви думички си научил само, шефе! Много умен си станал, езици знаеш, конграчулейшън викаш, лузър..Ама, дай да четем руска класика, нали Цеца Кравата пее руски песни, сега са на мода, властта е в комунистите, пък те нали са с Кремъл..
-Даеба нейната мама даеба, само ме излага тая плевенска мастия пред евро-атлантическите ни партньори от енепето и саш..Коя книга да четем?
- На ти списъка, шефе, ти избирай..
-Ъхъ, значи..за теб май ще е най добре да почнеш Престъпление и наказание, нали си вече обвиняем, да се настройваш, да свикваш, така да се каже..
-А, шефе, недей така, аз нямам притеснения, наел съм защитници..Ти за мен не бери грижа, ще се оправя някак, нали имам и апартаменти..ще бутна някой от тях, където трябва и готово..Аз като гледам списъка, за теб ще е най-подходящо да почнеш от Идиот..
-Аа, аз вече тоя етап съм го минал, Цецо! Това беше отдавна, още в пожарната кат бех, ти гледай да не се върнеш там скоро, да та еба..
- дълбокомислено обобщил Боко Бомбоко и бързо загубил интерес към руската литературна класика..

Няма коментари:

Публикуване на коментар